Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - MrDownerup

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33
121
they will probably be offered in steam workshop should we work that out..

122
Fan News / Re: Black eyed peas make tribute to postal 2
« on: March 22, 2013, 04:51:57 PM »
:))

123
your an idiot for real lol
ur fucken dum

but no one fucking (should) cares...............

124
I hope the first one's a troll.. I can see postal 2 offending gamers back when it was released,but now it's not really all that bad compared to some games.. still tbh..I'm surprised some Mom group hasn't come together yet.. "Games are bad! I'd Chill out with more dick from Dad"

& it's my understanding that digital copies don't fall under the same laws,or whatever as physical/retail copies.. besides we don't have any options to restrict the game in development section.. Guessing Valve is in control of these options..

125
General / Re: I just discovered CouponHelper
« on: March 10, 2013, 01:33:20 PM »
You shouldn't be smoking anything. I need to have a meeting with your mom.

126
General / Re: I just discovered CouponHelper
« on: March 10, 2013, 01:20:04 PM »
I run with the fox.

127
General / Re: I just discovered CouponHelper
« on: March 10, 2013, 11:11:50 AM »
Chrome or GTFO.

well .. damn.. I gotta go. :P

128
P2 and AW General / Re: Postal 2 Steam Achievement Suggestions
« on: March 08, 2013, 11:34:00 AM »
Missed NA meeting - smoke crack X amount of times
Those NA meetings really work - complete any level without use of crack.

129
Fan News / Re: Running With Scissors [Exclusive] Interview
« on: March 05, 2013, 03:31:29 AM »
well if it does it does...wasn't sure if it was just libraries being modified,or what.(guess not tho,needs to hook). I also forgot about our shortcut issue.. a lot on my mind these days.

I always play thru steam anyway,just to keep track of my time.. just kinda nice to know if steam goes wonky,I wouldn't need to search for my Fudge disk. ;) has recently in fact.. Internet was temp down,steam needed an update,and wouldn't start in offline mode..WTF kinda shit is that? hopefully that was a rare issue..of-course I usually venture outside,or some shit if my net goes down too long..:D

130
Fan News / Re: Running With Scissors [Exclusive] Interview
« on: March 05, 2013, 12:11:01 AM »
Actually, it probably would be forced as a Steam patch, unless there is an option in the SDK to allow an optional patch, but even then I'm sure we can make a 'downgrade' manual patch for those that really didn't like it.

Anyway, as of now there is no progress being made on this, so no one get their hopes up.

I'd rather see achievements as optional.

it is tbh.. if you're happy with current version,just remove tick "keep this game up to date" & by force update I mean we will not require patch for the game to run.. example some games if you remove tick,they will give notice "this game requires update 1.fuckall .. in fact even if we wanted to we couldn't because @ this point steam version doesn't even require steam. (which I like tbh & hope we can keep it that way)

131
Front Page News / Re: Re: Emer Prevost reviews the Postal Movie
« on: March 04, 2013, 08:19:06 PM »
lol.. this guy has a bit of a pace problem himself.. he rambles on & on & on.. Postal movie was good enough for me to watch 2 times,and I've even watched certain scenes more than that,but "I'm a postal fan" so may not count.. In conclusion.. "What is the difference between a duck?"

132
Fan News / Re: Running With Scissors [Exclusive] Interview
« on: March 04, 2013, 09:00:08 AM »
I think you mean the screen shots I showed ya a while back where I quickly did up some rooms as an example. These simply have more models put in, nothing has been done to the lighting, shader effects or room layouts that would push things further:

I'd love to do this still, go over the entire of POSTAL 2 and improve how it looks as far as the engine will allow, but I can't really justify the time right now.  Before P2 hit Steam, me and the guys over at res-studios.net were considering a kickstarter to raise a modest amount to help pay us a bit for it (the patch itself would be released free on Steam if it ever came to pass).

And before someone says it, we won't be remaking POSTAL 2 on a newer engine, purely because at that point the work involved would be so much, that if we could fund that we could fund a real third POSTAL , which would be the better option.  Touching up the original P2 is much more likely at this point.

Don't make it too shiny or you'll ruin the atmosphere.

It would also be optional.. not like we're gonna force update.

133
Fan News / Re: Running With Scissors [Exclusive] Interview
« on: March 02, 2013, 04:38:09 PM »
"not being a smart ass here,but" Just what it says.. A patch that improves visuals greatly. something we have talked about,and even started on a fair amount..can't say for 100% if it'll get done..some projects start,and fail due to lack of funding,interest,help,what ever the case may be..in this case,for the moment it's just on hold.. steam interrupted it,and is priority for now..

134
P2 and AW General / Re: Postal 2 Steam Achievement Suggestions
« on: February 28, 2013, 03:42:15 PM »
Dogs Ass,Animal Control,or some shit - Kick 100 dogs.

(if you  play my server,or have seen Friday - you know this one) "I grab a dog. I choke him and I kick the shit out of him. All day long got my foot up a dog's ass. Just bang, bang, bang up his ass. That's my pleasure. "

135
Quote
1 Which modifiers/mods/custom weapons work best with the bots?


There is really no good answer here..I'll try tho (give a little info at least). basically it comes down to weapon coder,and a few .ini settings in 1409X/XL. I actually don't pay much attention to weapon code for bots..because no matter what,the bots are gonna suck.. which answers the next few questions..

Quote
The bots seem able to know most game modes and can navigate quite well but seem to have near useless weapon handling (like throwing grenades or using a  melee weapon) how can this be cured?


Basically the bots,and/or weapons would need better coding.. only thing you can adjust without extending,or rewriting code..would be how aggressive they are..(that basically turns 'em into aimbots) they don't really play better as far as strafing,jumping,thinking,etc...

Quote
Are there any console commands that can be used with them or any other information?

not really.. other than adding,removing,and such.. more info on commands can be found below..
http://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Console_Commands

Quote
The bots don't seem to be aware of heath of power picks ups is there a way of curing this?

code script.

Quote
The bots don't seem to have any understanding of laying grenade traps?

code script.

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33
Username:
Password:
Session: